Veelgestelde vragen

Heb je vragen over jouw Hengelo Kado? Kijk hieronder of jouw vraag erbij staat!

Hoe lang is mijn Hengelo Kado geldig?
De Hengelo Kado is twee jaar geldig vanaf uitgiftedatum

Wanneer start de geldigheid van mijn Hengelo Kado?
De looptijd van de Hengelo Kadokaart start op het moment van aankoop. Dus bijvoorbeeld op het moment dat een bestelling is betaald op deze website of het moment van aankopen in de winkel

Waar vind ik hoe lang mijn Hengelo Kadokaart nog geldig is
In de webshop (binnenkort geopend) staat een link waar je naast je saldo ook kan zien hoe lang je kadokaart nog geldig is

Hoe kan ik zien hoeveel tegoed er nog op mijn kadokaart staat?
In de webshop (binnenkort geopend) staat een link waar je naar het invoeren van het 16-cijferige nummer op je kaart, kan zien wat je tegoed nog is

In welke waarden is Hengelo Kado verkrijgbaar?
De Hengelo Kado is verkrijgbaar in vier waarden: €5, €10, €25 en €50

Bij welke winkels kan mijn Hengelo Kadokaart verzilveren?Hier vind je een overzicht van de deelnemende winkels.

Kan ik mijn Hengelo Kadokaart inruilen voor geld?
De Hengelo Kado inruilen voor contant geld is niet mogelijk

Is mijn kadokaart nog wat waard als er geen geld meer op staat?
Nee, je kadokaart heeft geen waarde meer als als er geen geld meer op staat

Hoe ontvang ik de online versie van de kadokaart?
De online versie van de Hengelo Kado is een PDF die je na bestellen in de webshop ontvangt op je opgegeven mailadres (check ook je spambox als je geen mail ontvangen hebt)

Hoe moet ik betalen met een onlineversie van Hengelo Kado?
Dat kan op twee manieren:

  1. Je kunt de PDF die je op de mail ontvangt uitprinten en dan laten scannen in de winkel
  2. Je kunt de PDF op je mobiel laten scannen.

Moet ik mijn online kadokaart persé uitprinten?
Je kunt de PDF uitprinten en dan laten scannen in de winkel, maar dat hoeft niet persé. Je kunt namelijk ook de PDF op je mobiel laten scannen.

Wat gebeurt er bij verlies of diefstal van de Hengelo Kadokaart?
In geval van diefstal of verlies vindt geen vergoeding plaats

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wil je een bestelling die je via de webshop hebt gedaan wijzigen? Neem dan via contact met ons op. Dat kan via hengelokado@hengelopromotie.nl of tel. 074 - 250 10 80. Houd je bestelnummer bij de hand.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Hoe kan ik verder geholpen worden?
Stel je vraag via hengelokado@hengelopromotie.nl of tel. 074 -250 10 80 (bereikbaar op werkdagen tussen 10.00 en 17.00 uur)

Lees de algemene voorwaarden die van toepassing zijn op Hengelo Kado.

Wist u dat uw browser verouderd is?

Om de best mogelijke gebruikerservaring van onze website te krijgen raden wij u aan om uw browser te upgraden naar een nieuwere versie of een andere browser. Klik op de upgrade button om naar de download pagina te gaan.

Upgrade hier uw browser
Ga verder op eigen risico